19.12.2013

Luuserius

Myönnetään, olen surkea pitämään asioista kiinni. Etenkin lupauksista. Siksi en koskaan edes lupaa mitään.
Huoh. Tosin lupasin yrittää tuon joulukalenteriasian kanssa. Ja no. Epäonnistuin. Hups.

Sen kunniaksi linkkaan angstisimman kappaleen, jonka osaan vain keksiä tällä hetkellä.



Ja sen vuoksi, että kyynelposkisina voisitte saada hitonmoiset alemmuuskompleksit hyvännäköisyyteni (not) takia, laitan minusta ihanan hipsterikuvan.


Hmm hmm. Tähän väliin linkkaan hektisen lempikappaleeni. (En myönnä, etteikö lempi-etuliite johtuisi siitä, että tämä on kirjani erään sivuhahmon kappale. (En myöskään myönnä rakastuneeni kyseiseen hahmoon shh shh.))


Jos erehdyitte luulemaan, että minulla oli jotakin oikeaa asiaa, olen pahoillani. Ei minulla ole. Paitsi, että wow. Kohta on joulu, joka on aika järkyttävää. Hyi.

Tähän loppuun vielä turhuuden turhuudeksi selostan siitä, miten tänään nukuin pitkään ja heräsin hitaasti. Ja herättyäni tein itselleni lattea. Ja kaveri tuli käymään, kun sillä oli tylsää. Sitten kävin katsomassa The Desolation of Smaugin uudelleen ja törmäsin muutamaan ihanaan ihmiseen bussipysäkillä. ♥☆


Jouluaattona saatte tosin silti yllätyksen, jokseenkaan se ei varmaan ole mitään kovin hienoa.
TOSIN HEI. Vielä loppuun tälläisen 11-haasteen vastaukset (en haasta ketään shh olen laiska ja tylsä), kun rakas NAALINPARKU tähän minut haastoi.

11 faktaa minusta:

1. Olen erittäin epämielenkiintoinen.
2. Asun yksin, jonka te jo varmaan tiesittekin.
3. Minusta tulee isona punaviiniä lipittävä, köyhä taitelija, joka myy taulujaan halvalla vain ostakseen lisää punaviiniä.
4. Minulla on universumin upeimmat ystävät.
5. Olen aistiyliherkkä ja osittain synesteettinen.
6. Olen harvinaisen luuserinolari.
7. Helsinki on mielestäni liian pieni kaupunki.
8. Olen utelias.
9. Luen vapaa-ajalla huvikseni lääketiedettä ja psykologiaa.
10. TOP3 televisio-ohjelmaani ovat Doctor Who, BBC:n Sherlock Holmes ja Hannibal.
11. Olen seksuaaliseltasuuntautumiseltani lohikäärmeseksuaali.

Vastaukset kysymyksiin:

1. Lempimytologiahahmosi?
Loki.

2. Mikä yhtye/artisti on kolahtanut viime aikoina?
BΔSTILLE.

3. Turhin nettisivusto?
Tumblr.

4. Mitä toivot seuraavalta vuodelta blogisi suhteen?
Toivon, että jaksaisin kirjoittaa sinne enemmän ja jostain tärkeämmästä.

5. Mitä peliä olet pelannut viime aikoina, jos mitään?
Cafe Lifea Facebookissa.

6. Mitkä nimet ovat mieleesi tällä hetkellä (tulkinta vapaa!)?
Smaug, Bleýr ja ihastukseni nimi, jota en tosin kerro.

7. Jos sinun pitäisi hankkia tatuointi liittyen viimeisimpään sarjaan/elokuvaan, jota katsoit, minkälainen se olisi?
Selkään Smaug.

8. Loppuelämä ilman Coca-Colaa vai McDonaldsia?
Coca-Colaa.

9. Jos käsikirjoittaisit animaatiosarjan, mikä sen nimi olisi?
Meimin surkea elämä.

10. Mitä historian henkilöä voisit pitää esikuvanasi?
Tolkienia, jos se historian henkilöksi lasketaan.

11. Pitkäkestoisin kirjaihastuksesi?
Bellatrix Lestrange.

No niin, siinä oli tämänkertaiset turhuudet. Nähdään jouluaattona hehe.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

What did you think about the post? Let me know by leaving a comment. x